Szolgáltatások

A hozzánk eljuttatott termékeidet ózongenerátorral fertőtlenítjük, nyilvántartásba vesszük, tároljuk. A készleted állapotáról napra kész információkat kapsz tőlünk.

A beérkezett megrendeléseket legkésőbb 24 órán belül visszaigazoljuk, ezek alapján címkézünk, összekészítünk, becsomagolunk.

Az összekészített csomagot a visszaigazolástól számított 24 munkaórán belül átadjuk futárszolgálatos partnereinknek kiszállításra.

Nem csak kiszállítunk, de az áru átvétele lehetséges akár a go2hand webáruházraktár árukiadójában, csomagpontunkon, vagy a GLS csomagpontokon is.

Az át nem vett termékek raktárunkba kerülnek, ahol együtt vételezzük vissza polcra, vagy selejtre.

Ügyfeleink raktárba érkezett termékeit először is ózongenerátorral fertőtlenítjük, hogy még a lehetőségét se adjuk meg egy esetleges fertőzés terjesztésének. Az árut nyilvántartásba vesszük, a ki- és beszállításokat folyamatosan nyomon követjük, ezért a készlet állapotáról bármikor napra készen tudunk tájékoztatni. Sőt, a raktárkészletek alakulását nyomon követve időben figyelmeztetünk, hogy átlagos eladások mellett mikor jön el az ideje gondoskodni a termék utángyártásáról, rendeléséről. Az általad előírt kritériumok szerint minden darabot ellenőrzünk, kiszűrjük a szemrevételezéssel is megállapíthatóan hibás termékeket.

Raktárunkban lehetőség van polcos, raklapos és ládás tárolásra is. A tárolás módját a termékek mérete és fogyási sebessége határozza meg. Raktárunk klimatizált, a hőmérséklet mellett a páratartalom is mérhető. Riasztó- és kamerarendszerrel is felszerelt. Az érkező-távozó tehergépjárművek ki- és bepakolását, a beérkező áruk elhelyezését rámpával és villás raklapemelővel gyorsítjuk meg.

A vevői rendelések alapján összeállítjuk a csomagokat, ha kell címkézünk, átcsomagolunk. A termékhez szabott legoptimálisabb csomagolóanyagot használjuk. A megrendeléseket késedelem nélkül, de legkésőbb 24 órán belül visszaigazoljuk. A megrendelő jelzése esetén felvesszük a kapcsolatot a vevővel, például további adategyeztetés, vagy egyéni igények megválaszolása céljából. Igény esetén elkészítjük a termékek kísérőleveleit, akár a vevőnek névre szólóan. Ha nincs automata számlázás a rendszeredben, akkor igény szerint - a megfelelő jogszabályok betartása mellett - mi is el tudjuk készíteni a számlát a te számlázó programodban a vevőd felé.

Megszervezzük a csomagjaid kiszállítását. Futár partnercégeinkkel vagy postai úton. Szállítópartnereink meghatározó szereplők saját piacukon, a GLS-sel belföldön már 8 éve, de a Suxess Logistics-kal (külföldre) is évek óta együtt dolgozunk. Csomagodat a megrendeléstől számított 24 munkaórán belül átadjuk nekik. Nem csak kiszállítunk, de vevői igény esetén az áru átvétele lehetséges akár a go2hand webáruházraktár árukiadójában, csomagpontunkon, vagy a GLS csomagpontokon is. Az át nem vett termékek raktárunkba kerülnek, ahol együtt vételezzük azokat vissza, épségük függvényében polcra, vagy selejtre. A visszáru jegyzőkönyvet írásban is megkapod tőlünk.

 

Plusz kényelmi szolgáltatásaink

  • termékek vonalkódozása
  • azonnali teljes termékleltár
  • szériaszám rögzítése egyedi és garanciális termékeknél
  • marketinganyag, szórólap behelyezés a csomagba
  • utólagos csomagmódosítás, már kiküldött csomag esetén
  • át nem vett csomagok kezelése
  • szállítólevél, vagy számla nyomtatása

Mennyibe kerül ez nekem?

A tárolási napidíjt köbméter alapon számoljuk, tehát ez a tárolandó áru mennyiségétől függ

A dobozdíj és a csomagolóanyag díja méretfüggő, itt egyedi árképzést alkalmazunk

A csomagolási díjat árucikkenként állapítjuk meg